اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زیرگذر چشمه لادر خمینی‌شهر بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر با اشاره به گیر کردن تریلر حامل سنگ در زیر گذر چشمه لادر خمینی شهر گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش سنگ کرده و با تلاش ۲ ساعته تریلر را آزاد و مسیر بازگشایی شد.

زیرگذر چشمه لادر خمینی‌شهر بازگشایی شد

مهدی مرادیان مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۹ و ۵۹ دقیقه امروز جمعه، یک مورد حادثه گیر افتادن تریلر در زیر گذر پل چشمه لادر خمینی شهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمینی‌شهر اطلاع داده شد.

 

وی با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن ۲ ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، گفت: این تریلر حامل دو تکه سنگ بزرگ در حال حرکت در مسیر زیرگذر چشمه لادر بود که ناگهان بار آن به کف پل برخورد کرده و سبب مسدود شدن راه می‌شود.

 

مرادیان افزود: بلافاصله آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش سنگ کرده و با تلاش ۲ ساعته تریلر را آزاد و مسیر بازگشایی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول