اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| مشکل سایت زباله کازرون با رویکردی جدید مرتفع می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: در نظر داریم برای رفع مشکل سایت زباله کازرون، در محلی جدید با رویکردی متفاوت تر از قبل، کار را به سرانجام برسانیم.

فارس من| مشکل سایت زباله کازرون با رویکردی جدید مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سایت جدید پسماند زباله کازرون که با اعتراض مردم خشت، کنارتخته و کمارج به دستور استاندار متوقف گردید، در بلاتکلیفی به سر می برد و این در حالی است که با اعتراض مردم‌ کازرون‌ در بلاتکلیفی دفن زباله ها نیز روبرو هستیم که توجه و پیگیری  مسئولین  را می‌طلبد.

این موضوع در پلتفرم فارس من با عنوان " درخواست تعیین تکلیف سایت زباله کازرون " به ثبت رسیده و مردم کازرون، پیگیری مشکل را به خبرگزاری فارس سپرده اند.

 طبق نظریات کارشناسان و مسئولین شهرستان و استانی، سایت زباله کمارج هیچ گونه مشکل در زمینه بهداشت و سلامتی ندارد اما مردم‌، از جمله کشاورزان، باغداران و همچنین، مسوولین‌ این بخش به شدت مخالفت خود را از راه اندازی این سایت اعلام‌ نموده و خواستار توقف فوری این سایت شدند.

در شرایط فعلی بخشی از زباله های کازرون‌ با هزینه های گزاف و سختی کار به شیراز منتقل می شود و این شرایط مناسبی نیست.

محمود رضایی کوچی معاون عمرانی استانداری فارس، طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن ابراز امیدواری در جهت رفع این‌ مشکل گفت: در نظر داریم برای رفع مشکل سایت زباله کازرون، در محلی جدید با رویکردی جدید و متفاوت تر از قبل کار را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: دفن زباله به صورت تفکیک و جداسازی انجام خواهد گرفت که در این صورت به روش صنعتی اقدام‌ می شود و این بسیار حائز اهمیت است.

امید است که به زودی این‌ مشکل تعیین‌ تکلیف گردد. خبرگزاری فارس پیرو پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات در همه حوزه ها خواستار حل و فصل این‌ معضل می باشد.

قابل ذکر است  قبل از احداث سایت پسماند زباله کازرون در کمارج، زباله کازرون در محل بوشیگان دیلمی دفن می شد.

پایان پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول