اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیش‌بینی یک هزار پروژه برای آبادانی اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در بودجه امسال شهرداری اصفهان بیش از یک هزار پروژه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی یک هزار پروژه برای آبادانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورز راد معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ناژوان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در ۳ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر رکورد ۳ماهه نخست چهار سال گذشته را شکست، افزود: فعالیت‌های عمرانی در پروژه‌های شاخص و بزرگ بیشتر در حاشیه شهر انجام می‌شود؛ به‌عنوان مثال حلقه حفاظتی شهر در محدوده مناطق ۶ و ۱۵ از کیلومتر ۰.۴ تا کیلومتر ۴حدفاصل پل سردار شهید قاسم سلیمانی به سمت پل آفتاب، در حال تکمیل است.

کشاورز راد با بیان اینکه هر هفته کمیسیون عمران و معاملات تشکیل و در هر جلسه ۸ تا ۱۲ پروژه بررسی می‌شود، گفت: یکی از اقدامات خوب امسال، اجرای آسفالت معابر سطح شهر است بودجه آسفالت سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان بود که این میزان در سال جاری به ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت، تاکنون حدود ۸۰ درصد آن تأمین اعتبار و تعیین پیمانکار شده است و آسفالت مناطق پانزده‌گانه در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های فعال عمرانی ۱۴۰۲ بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری اصفهان بیش از یک هزار پروژه پیش‌بینی شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده، در یک ماه گذشته به‌طور متوسط روزانه ۲ پروژه توسط اداره کل طراحی شهرداری، طراحی و برای انتخاب پیمانکار به حوزه عمران ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در ۴ ماه نخست امسال در مقایسه با ۴ ماه ابتدای چهار سال گذشته، تعداد پروژه‌ها از نظر تعداد و حجم افزایش قابل توجهی دارد، این پروژه‌ها به این دلیل که در مرکز شهر نیست شهروندان کمتر نظاره‌گر آن‌ هستند.

کشاورز راد با بیان اینکه عملیات ساخت مترو در مرکز شهر با سرعت در حال اجرا است و اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های زیرساختی مختلفی از جمله خیابان‌سازی، پیاده‌روسازی، احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و اجرای آسفالت در حال انجام  و بعضی از پروژه‌ها هم در مرحله انتخاب پیمانکار است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول