اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امیدآفرینی باید محور برنامه های سیاسی و فرهنگی کشور باشد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امیدآفرینی باید محور برنامه های سیاسی و فرهنگی کشور و اولویت رسانه ها در اطلاع رسانی باشد.

امیدآفرینی باید محور برنامه های سیاسی و فرهنگی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز اظهار داشت: یکی از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی که به فرمان حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)در ۱۲مرداد ۵۹ صورت گرفت، تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این  شورا هماهنگی بین نهاد ها و دستگاه های اجرایی جهت اجرای برنامه ها و مناسب های مذهبی وملی وانقلابی است، افزود: انسجام، مشارکت و اتحاد بین دستگاه ها در برگزاری  مناسب ها و مراسمات مختلف دینی ، ملی و انقلابی تحت نظارت این شورا از دیگر کارکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: اطلاع رسانی حجم بسیار بالای از روند برنامه ها را در بر می گیرد و با توجه به پتانسیل بالای این شورا در ارتباط با نهاد های مردمی مانند هیئت ها، گروه های جهادی، فعالین فرهنگی بهترین گام  در تحقق اهداف برنامه  انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد خاطرنشان کرد: نکوداشت مناسبت های مذهبی و ملی در کشور که خود جلوه ای از شعائر است  می تواند نسل آینده را از حقایق انقلاب مطلع کند و نقش تبیینی ایفا کند.

وی در بخش دیگری به رسالت این شورا در هرمزگان اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در تمامی مناسبت ها خود برگ زرینی از مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مردم استان هرمزگان نیز مانند سایر استان های کشور در تمامی مناسبت ها نقش آفرینی کردند و با وجود گرمای سوزان و وجود برخی کمبودها در تمامی صحنه های حساس کشور همراه بوده اند.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد ابراز داشت: رسانه ها در اطلاع رسانی و مردم با حضور چشمگیر خود و مسئولان دستگاه های اجرایی و نهاد های دولتی و غیر دولتی  با همکاری همیشه در تحقق برنامه ها این شورای گام های امید آفرینی از خود به یادگار گذاشته اند.

وی اظهار کرد: در طول 44 سال از عمر انقلاب و برگزاری مناسبت های مختلف جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین مردم شناخته شده و در جهت فرهنگ سازی و انتقال پیام انقلاب به نسل های آینده اثر گذار بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول