اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان خوش 45 پرونده قضایی به عشق امام حسین(ع)

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: 45 فقره پرونده قضایی در 2 شهرستان خوزستان از آغاز پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد.

پایان خوش 45 پرونده قضایی به عشق امام حسین(ع)

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 45 فقره پرونده قضایی در 2 شهرستان خوزستان از آغاز پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد.

وی بیان کرد: این تعداد پرونده در 2 شهرستان‌ بهبهان و هندیجان به صلح و سازش ختم شدند و تلاش داریم که این اقدام در تمامی شهرستان‌های خوزستان توسعه یابد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه اعضای شوراهای حل اختلاف در این پویش برای ایجاد صلح و سازش پرونده‌های قضایی در تلاش هستند، افزود: پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» با آغاز ماه محرم در خوزستان ایجاد شده که در قالب این پویش 25 پرونده در شهرستان بهبهان و 20 پرونده در شهرستان هندیجان منجر به صلح و سازش شد.

دهقانی ادامه داد: این پرونده‌ها بیشتر با موضوعات اختلافات خانوادگی، درگیری و نزاع بودند که با ورود اعضای شوراها، صلح‌یاران و بزرگان و معتمدان محلی به سازش ختم شدند و از گسترش این اختلافات پیشگیری شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول