اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش‌آموزی همدان هزینه شد

استاندار همدان گفت: ۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش آموزی در سطح استان هزینه شده است.

۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش‌آموزی همدان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم بازگشایی و بهره‌برداری از استخر شهید بهمنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار کرد: طی یک سال گذشته مجموعاً هفت استخر در سطح استان تکمیل و به بهره‌برداری رسید که در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بحران آب در سال گذشته، امسال در همدان ۱۱ استخر در حال ارائه خدمت به شهروندان است گفت: در تلاش هستیم استخر دیگری که متعلق به اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ است با تکمیل تجهیزات و همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد. 

استاندار همدان با بیان اینکه این استخر برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و بازنشستگان آموزش و پرورش خدمات ارائه می‌کند تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای دانش‌آموزی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد ۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات‌رسانی به مردم به ثمر برسد اظهار کرد: اعتبارات سفر رئیس‌جمهور  منشأ اثر برای پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های گذشته در استان است.

قاسمی‌فرزاد گفت: به دلیل حساسیت محور همدان_گل‌تپه_غار علیصدر، این پروژه با مساعدت رئیس‌جمهور در مصوبات سفر قرار گرفت و عملیات اجرایی ساخت آن دیروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن همدان تکمیل شده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: زمین‌های بلاتکلیف در شهر ملایر برای ساخت مدارس به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول