اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شروعی نو برای تکواندو در میناب

هیئت ورزشی تکواندو شهرستان میناب با گردهمی به دور هم برای استارت پرقدرت و حضور در میدان، برنامه ریزی و شروعی نو را برای این ورزش آغاز کردند.

شروعی نو برای تکواندو در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، صبح امروز هیئت تکواندو شهرستان میناب با حضور در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب با برگزاری یک دور همی برای یک شروع نو و پر قدرت در این ورزش برنامه ریزی کردند.

هادی عبدی زاده رییس هیئت  تکواندو شهرستان میناب گفت: توان و استعداد تکواندو شهرستان میناب در ورزش استان و یا کشور از شایستگی های بالایی برخوردار است که امیدوار هستم با رسیدن به یک اجماع مناسب در این هیئت، ورزش تکواندو این شهرستان را به اوج خود برسانیم.

عبدی زاده عنوان کرد : یکی از ظرفیت های مهم در ورزش تکواندو شهرستان میناب ، وجود پیشکسوتان وچهره های به نام در این هیئت است که می تواند زمینه ترقی این ورزش را فراهم کند.

 

یحیی پاکوهی نژاد دبیر هیئت تکواندو شهرستان میناب در پایان این جلسه اظهار داشت: توانمندی  اعضای هیئت در بخش های مختلف نشانه کارامدی این ورزش است که می تواند موفقیت های خوبی را به همراه داشته باشد.

 

پاکوهی نژاد افزود: با برنامه ریزی های مناسب در تقویم سال هیئت تکواندو، آینده خوبی را  برای مسابقات ورزش تکواندو میناب پیش بینی می کنیم و از برگزای مسابقات رزمی در روزهای آینده خبر داد.

 

 

به گزارش فارس در پایان این جلسه  محمد سالاری و پرویز شهمرادی به عنوان عضو هیئت رییسه و خانم مریم صادقی به عنوان نائب رئیس بانوان و حبیب عیدزاده به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی هیأت تکوانده شهرستان میناب انتخاب شدند.

پایان پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول