اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ ۷۸ هزار تومانی در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵۰۰ تن مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان برای رفاه حال مسافران و مردم روزانه در مازندران توزیع می‌شود

توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ ۷۸ هزار تومانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی درباره وضعیت توزیع و تأمین مرغ در ایام تعطیلات گفت: برای تامین کالا‌های اساسی جلسه اقدام مشترک تشکیل و مقرر شد نیاز اساسی مردم و مسافران مانند نان، مرغ، شکر و مواد پروتئنی به صورت ویژه تامین شود.

وی افزود: ۱۸ هزار کیسه آرد مازاد بر سهمیه به صورت فوق‌العاده برای تعطیلات در نظر گرفته شد که در اختیار نانواییان قرار داده شده و نانوایان کشیک نیز مشخص شده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: مقرر شده است ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۷۸ هزار تومان وارد مازندارن شود.

عنایتی با بیان اینکه تاکنون هیچ کمبود و کسری گزارش نشده است،گفت: میزان جوجه ریزی‌ها در مازندران ۲۰ درصد افزایش داشت و در حال حاضر روزانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار قطعه مرغ به کشتارگاه ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۰۰ تن گوشت مرغ روزانه در مازندران تولید می‌شود و هر منطقه و شهرستانی اگر کسری مرغ دارد موضوع را با مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اعلام کنند.

پایان پیام/ ۸۶۰۳۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول