اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند تا مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند‌.

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی‌اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در خصوص تمهیدات و اقدامات انجام شده برای تامین پایدار آب در ایام تعطیلات پیش‌رو با افزایش حضور مسافران، اظهار کرد: درپی افزایش دما و اطلاعیه هیات دولت مبنی بر تعطیلی روزهای پیش‌رو جلسه مدیریت بحران برگزار شد.

وی افزود: این اداره کل علاوه بر اینکه برای دهیاران و بخشداران دستورالعملی را صادر کرد همکاران اداره کل به‌صورت‌ کشیک در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران بیان کرد: در این دستورالعمل به همه دهیاران تاکید شده روستاها را مزین به بنرهای عاشورایی کرده و فضا را به شکلی در این ایام تبیین کنند تا یادآور شهادت سالار شهیدان باشد.

احمدی ادامه داد: در کنار توجه به فرهنگ عزاداری حسینی، فضاسازی لازم برای توجه مردم به بحث عفاف و حجاب در روستاهای استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند تا مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند‌.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر کنترل اقامتگا‌ه‌های بوم‌گردی طی این ایام، گفت: انتظار داریم دهیاران و بخشداران نسبت به رفع کمبودها و مشکلات تمهیدات لازم را بیندیشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول