اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کفپوش‌های قرمز از حرم‌های کربلا جمع شد+عکس و فیلم

خادمان حرم امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام کفپوش‌های قرمز را که برای عزاداری عاشورا پهن کرده بودند، جمع آوری و ورودی حرم‌ها را برای حضور زائران آماده کردند.

کفپوش‌های قرمز از حرم‌های کربلا جمع شد+عکس و فیلم

به گزار خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، کفپوش‌های قرمز در ورودی حرم امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام به همت خادمان حرم‌های کربلا جمع‌آوری شد.

عملیات خاک‌روبی در حرم حسینی

این کفپوش‌ها برای مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی پهن شده بود. همچنین خاک‌هایی که در ورودی حرم‌ها به منظور حضور دسته عزاداری طویریج در روز عاشورا و دسته بنی اسد در سوم شهدای کربلا در ورودی حرم‌ها ریخته شدند، جمع‌آوری و حرم برای حضور زائران از ورودی‌های مختلف آماده شد.

دسته‌های عزاداری از باب القبله حرم حسینی و باب القبله حرم حضرت عباس علیه‌السلام وارد می‌شوند که این ورودی‌ها از خاک پاکسازی و برای حضور زائران آماده شد.

به گزارش فارس، در عاشورای حسینی حدود ۱۶ میلیون زائر به کربلا مشرف شده و عزاداری کردند. دسته عزاداری طویریج هم امسال با بیش از پنج میلیون عزادار به حرم سیدالشهدا علیه‌السلام رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول