اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه فاضلاب فامنین

فرماندار فامنین بر احداث شبکه فاضلاب فامنین تاکید کرد و گفت: برای تسریع در کار، بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای پیگیری احداث فاضلاب در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه فاضلاب فامنین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید روح‌الله حسینی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به شبکه فاضلاب شهر فامنین اظهار کرد: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضرورت‌های شهر فامنین است و در آینده می‌توان از پساب آن در کاربری‌‌های مفید استفاده کرد که لازم است در این خصوص پیگیری بیشتری صورت گیرد. 

وی ادامه داد: برای تسریع با اولویت در کار، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیگیری احداث فاضلاب شهر فامنین در نظر گرفته شده است. 

فرماندار شهرستان فامنین بیان کرد: باید ایمنی کار در اولویت قرار گرفته و ابتدا کار در معابر قدیمی‌تر انجام شود تا آسفالت معابر سطح شهر کمتر تخریب شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نوید باران خوب پاییزی در شهرستان داده شده بنابراین امیدوارم پروژه در کمترین زمان جمع‌آوری شده و قرارداد بعدی نیز در اولویت کار قرار گیرد.

حسینی یادآور شد: تاکنون پنج کیلومتر از خط انتقال و یک‌هزار و ۲۰۰ متر شبکه فاضلاب شهر فامنین اجرایی شده و ۲ هزار و ۲۰۰ متر پیمان جدید برای اجرای شبکه در شهر به‌ زودی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول