اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جذب دانش‌آموزی بهورز در مازندران

معاون بهداشتی داشگاه علوم پزشکی مازندران، از جذب دانش آموز بهورزی در استان مازندران خبرداد.

جذب دانش‌آموزی بهورز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس علی‌پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها از جذب دانش آموز بهورزی در استان مازندران خبر داد.

وی با اشاره به کمبود بهورز در استان، افزود: در شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با کمبود ۷۰۰ بهورز مواجه هستیم که از مشکلات مهم در خانه‌های بهداشت روستایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده  با انجام فراخوان و آزمون نسبت به جذب ۳۱۸ بهورز اقدام خواهد شد.

علی‌پور با اعلام اینکه تعداد یک‌هزار و ۸۸خانه بهداشت از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان فعال هستند، خواستار اطلاع‌رسانی دقیق به تمام روستاهایی که جذب فراگیر بهورزی در آن اتفاق خواهد افتاد شد و بر هماهنگی کمیته آزمون و نظارت کامل مرکز بهداشت بر فرآیند ثبت نام به موقع و سلامت آزمون تاکید کرد.

اویس مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر نظارت جدی این آزمون از سوی بازرسی دانشگاه تاکید کرد.

گلیکانی مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه تاکید کرد که امنیت برگزاری آزمون بهورزان از وظایف این مجموعه می باشد که با کنترل و دقت نظر کامل آن را رصد کرده و نخواهیم گذاشت حقی از شرکت‌کنندگان ضایع شود.

گفتنی است، به‌زودی فراخوان‌آگهی، لیست روستاها و سامانه ثبت نام و...از  طریق سامانه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول