اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مادر شهیدان نوری به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای دوران دفاع مقدس شهر صالح‌شهر چشم از جهان فرو بست و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان نوری به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس شهر صالح‌شهر دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده‌یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای دوران دفاع مقدس شهر صالح‌شهر شهرستان گتوند که در بهمن‌ماه سال 1365 و فروردین ماه سال 1390 داغ فرزندانش را دیده بود پس از سال‌ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست.

آییین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری روز پنج‌شنبه 12 مردادماه ساعت 17 در گلزار شهدای شهر صالح‌شهر شهرستان گتوند با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان شهیدان نوری تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

همچنین حجت‌الاسلام اسدالله فتحی‌نیا امام جمعه گتوند نیز در پیامی به مناسبت ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری نوشت: «اینجانب با تسلیت ضایعه درگذشت این مادر فداکار به محضر بازماندگان، فرزندان مکرم و مردم شهیدپرور شهرستان گتوند به‌ویژه مردم ولایتمدار صالح‌شهر از درگاه ایزد منان برای آن بانوی مومنه، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.»

شهید محمد نوری سال 1349 در شهرستان گتوند دیده به جهان گشود و در نوجوانی همراه با دیگر رزمندگان راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

پس از حضور در جبهه در سوم بهمن ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمد و در سن 16 سالگی آسمانی شد.

جانباز شهید غلامحسین نوری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز سال 1365 در درگیری با دشمن بعثی بر اثر بمباران شیمیایی مجروح و پس از تحمل 25 سال درد و رنج مجروحیت در تاریخ ششم فروردین‌ماه سال 1390 شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

همچنین جانباز غلامحسن نوری نیز از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس دیگر فرزند فداکار خانواده است که در راه دفاع از وطن و نبرد با دشمن بعثی به افتخار جانبازی نائل آمد و پس از چند سال تحمل درد مجروحیت آسمانی شد.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول