اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کنارگذر غربی همدان، اتوبان شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مهم چهارخطه کردن جاده همدان- غار علیصدر گفت: کنارگذر سیدجمال الدین(کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد و از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد.

کنارگذر غربی همدان، اتوبان شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مهم چهارخطه کردن جاده همدان- غارعلیصدر اظهار کرد: این پروژه نقش مهمی در توسعه مسائل گردشگری، اقتصادی و فرهنگی استان دارد.

وی با بیان اینکه این مهم با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان کلید خورده است افزود: تاثیر این پروژه در کنار جهانی شدن هگمتانه چندصدان خواهد شد به نحوی که نقشی کلیدی و اساسی آن به منصه ظهور خواهد رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کنارگذر سیدجمال الدین اسدآبادی(کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد به طوری که از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد و تا پلیس راه جاده کرمانشاه می‌رسد و از آنجا به دو مسیر تفکیک می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۳۷ کیلومتر کنار سیدجمال الدین تبدیل به اتوبان خواهد شد گفت: اتوبان تهران -همدان نیز تا میدان فرودگاه ادامه پیدا می‌کند به نحوی که مراحل قانونی این پروژه‌های مهم انجام شد و مراحل اجرا نیز به زودی شروع خواهد شد.

حاجی‌بابایی در پایان اضافه کرد: این سه پروژه به عنوان سه اقدام مهم به شمار می‌رود که مراحل قانونی را طی کردند و نقش بسزایی در توسعه استان دارند.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول