اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

در پویش «مرهم زائر» داروهای مازاد خود را اهدا کنید

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره نحوه مشارکت مردم در پویش مرهم زائر۲ ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) امسال پرداخت.

در پویش «مرهم زائر» داروهای مازاد خود را  اهدا کنید

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس٬ وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان درباره جزئیات اجرای پویش "مرهم زائر۲"  که توسط جمعیت هلال احمر ویژه اربعین ۱۴۰۲ آغاز شده است گفت: جمعیت هلال‌احمر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله‌ الحسین (ع) در پیاده‌روی بزرگ اربعین، از مردم نوع‌دوست کشور دعوت می‌کند تا در قالب پویش «مرهم زائر۲» و از طریق تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز زائران، در این مراسم باشکوه و ثواب معنوی آن سهیم شوند.

وی در ادامه بیان کرد: عموم مردم و خیرین نیک اندیش می‌توانند داروهای اهدایی خود را که دارای تاریخ انقضای بیش از ۶ ماه و بسته‌بندی مناسب «ترجیحا بسته‌بندی کارخانه» هستند و قابلیت نگهداری در دمای بالای ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را دارند، به شعب جمعیت هلال‌احمر، پایگاه‌ها و خانه‌های هلال این جمعیت در سراسر کشور تحویل دهند.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: داروهای اهدایی توسط نیروهای ماهر و متخصص داوطلب، پایش و تفکیک شده و برای درمان زائران بیمار در مراسم پیاده‌روی اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان همچنین برای مشارکت در این طرح و خدمات بشردوستانه و داوطلبانه هلال‌احمر به زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند از طریق شماره‌گیری سریع و آسان کد دستوری  #۳*۱۱۲* و یا واریز وجه به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول