اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

در زمینه ترویج حجاب دستگاه قضائی جدی و مدعی است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در زمینه ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی، دستگاه قضائی حساس، جدی و مدعی است و برخوردهای مسؤولان قضائی و قضات در چارچوب قوانین بوده و ملاک عمل دستگاه قضائی قـانون است.

در زمینه ترویج حجاب دستگاه قضائی جدی و مدعی است

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری استان تهران، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ریاست قوه قضائیه در نشست اخیر با روسای کل و دادستان های سراسر کشور تاکید داشته اند که «در مقوله مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و حجاب و عفاف، قوانین موجود جمع بندی شده و باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل شود».

القاصی افزود: در بحث ناهنجاری های اجتماعی سلایق و دیدگاه های گوناگونی وجود دارد، دستگاه ها و نهادهای مختلف نظرات متفاوتی دارند، که ملاک عمل دستگاه قضائی در این زمینه فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس  قوه قضائیه به عنوان کسی که در راس قوه و منصوب ولی فقیه هستند، است و ایشان تأکید بر اجرای قانون، دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از مسؤولان و مدیران قضائی استان خواست تا در جلسات مختلف حوزه های قضائی خود از جمله شورای تامین، ستاد امر به معروف، شورای ترویج عفاف و حجاب و کمیته های فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان و استان، حضور فعال داشته باشند و ضمن استماع و احترام به نظرات و مطالب مطروحه، در تصمیم گیری های قضائی بر اساس قوانین اقدام نمایند و به دستگاه ها و نهادهای مختلف در خصوص ایفای نقش قانونی و اجرای قانون و عدم ترک فعل در این زمینه تاکید و تذکر لازم داده شود.

علی القاصی تاکید کرد: در زمینه ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی، دستگاه قضائی حساس، جدی و مدعی می باشد و برخوردهای مسئولان قضائی و قضات در چارچوب قوانین بوده و ملاک عمل دستگاه قضائی قـانون است.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول