اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۱۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد

دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ تن برنج و شکر در راستای حمایت از مردم و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا با نرخ تعادلی دولت در این شهرستان توزیع شد.

۱۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فضل الله کردی تمندانی اظهار کرد: در راستای تامین نیازهای مردم و برخورد با متخلفان صنفی تعداد ۱۰ پرونده تخلف صنفی در این منطقه تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی ادامه داد: در جهت حمایت از مردم تفتان یک واحد فروشگاه افق کوروش، تعداد چهار واحد خبازی شهری، ۲۳ واحد خبازی روستایی ایجاد و ۴۵۰ تن سهمیه آرد در این شهرستان توزیع شده است.
فرماندار تفتان نیز گفت: با همکاری مردم و دستگاه های مختلف روستا بازار در این منطقه راه اندازی شده و تولیدات منطقه و کالاهای با کیفیت و ارزان در آن عرضه می شود.

علیرضا شهنوازان ادامه داد: پیشنهاد تشکیل بازار هفتگی جمعه بازار هم داده شده، که امیدواریم بخشی از نیازهای مردم در این بازار تامین شود.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان و تشدید کارهای بازرسی در اولویت برنامه‌های دولت بوده و در شهرستان تفتان نیز با قاطعیت و جدیت عملکرد اصناف متخلف زیر ذره‌بین قرار دارد که در این موضوع برخورد جدی با تخلفات صورت می گیرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول