اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ولایتی: جبهه مقاومت توانسته با اتحاد توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند

مشاور‌ مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند و به پیروزی‌های فراوانی دست یابد.

ولایتی: جبهه مقاومت توانسته با اتحاد توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی مشاور‌ مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه در تهران در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و همکاری‌های فیمابین دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار ولایتی ضمن خوش‌آمدگویی، گفت: توسعه روزافزون روابط ایران و سوریه در تمامی ابعاد مورد توجه جدی قرار دارد که می‌تواند نقش مهمی را در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی به دنبال داشته باشد و خرسندیم که روند همکاری‌ها و فعالیت‌ها در این چارچوب گسترش می‌یابد.

وی تأکید کرد: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند و به پیروزی‌های فراوانی دست یابد و بی‌تردید پس از این نیز، موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهد کرد.

ولایتی تصریح کرد: سوریه نماد مقاومت بوده و نقش رئیس‌جمهور آن کشور تعیین‌کننده و موجب عزت جمهوری عربی سوریه در مقابل تهاجمات صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها به رهبری آمریکا بوده است.

«فیصل مقداد» نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تأکید کرد: لازم می‌دانم از مواضع محکم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه و جبهه مقاومت تقدیر و تشکر نمایم و دیدار مجدد شما کمک خواهد کرد که با یک هماهنگی بهتر و روحیه بالا، مسیر توسعه همکاری‌ها را دنبال نماییم و تاکنون در ملاقات‌های مختلف که داشتیم  توصیه‌های شما در مورد مسائل و روابط دوجانبه برای ما راهگشا بوده است.

وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد: علی‌رغم همه چالش‌ها و مشکلات به برکت دوستی با جمهوری اسلامی ایران همچنان احساس قدرت و همواره به دوستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول