اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سلاجقه: شورای عالی محیط‌زیست به‌زودی برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: شورای عالی محیط‌زیست طی دو ماه آینده به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود و حساسیت‌های زیست‌محیطی استان سمنان را در این جلسه انتقال خواهم داد.

سلاجقه: شورای عالی محیط‌زیست به‌زودی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست عصر امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی و اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش سوانح در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، از استاندار سمنان و مسؤولان اجرایی و قضایی که نسبت به مسائل محیط‌زیست استان حساسیت دارند، قدردانی کرد و گفت: تعادل عناصر زیستی دنیا به هم خورده و تغییر اقلیم واقعیتی انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: نصب برچسب انرژی و برچسب کربن در تولیدات مختلف داخل کشور آرام‌آرام به‌عنوان یک اصل اساسی دنیا مورد مطالبه قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اضافه کرد: سومین بار است که به استان سمنان سفر کرده‌ام و این امر نشان از حساسیت موضوع‌های زیست‌محیطی در این استان دارد.

سلاجقه گفت: کاهش سرعت به میزان ۸۰ کیلومتر در ساعت در محدوده عبور یوزپلنگ ایرانی از مطالبات جدی سازمان حفاظت محیط‌زیست است.

وی با بیان اینکه مردم به مسائل زیست‌محیطی بسیار حساس هستند، افزود: طبیعت و محیط‌زیست متعلق به همه مردم است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: استان سمنان از دید توپوگرافی و اقلیمی، استان بسیار ویژه‌ای در سطح کشور بوده و استاندار سمنان جزو استانداران سرآمد کشور در مباحث محیط زیستی است.

سلاجقه گفت: شورای عالی محیط‌زیست طی دو ماه آینده به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد و حساسیت‌های زیست‌محیطی استان سمنان را در این جلسه انتقال خواهم داد.

وی تصریح کرد: لازم است تا در قالب یک برنامه زمان‌بندی‌شده کوتاه، مسائل مرتبط با حوادث تصادف یوز ایرانی در استان سمنان به نحو مطلوب مدیریت و مشکلات برطرف شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در تلاش هستیم تا استان سمنان را به‌عنوان استانی بین‌المللی در خصوص مسائل محیط‌زیستی معرفی کنیم.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول