اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تعطیلی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به علت گرمای هوا

اتاق اصناف تهران اعلام کرد: در راستای مصوبه هیات دولت در مورد گرمای هوا، اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف تهران فردا تعطیل است.

تعطیلی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به علت گرمای هوا

به گزارش خبرگزاری فارس، اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حسب ابلاغ دولت و اعلام نظر هیأت رئیسه اتاق اصناف تهران، به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و کلیه اتحادیه‌های صنفی تهران روز چهارشنبه 11 مرداد تعطیل است. 

به گزارش فارس، امروز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیأت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.»

علی بهادری همچنین اظهار داشت: این تعطیلات شامل همه بخش های عمومی و خصوصی می شود، موارد خاصی که نیازمند به خدمت رسانی عمومی هستند در استان‌ها به تشخیص استاندار و یا در سطوح ملی به تشخیص معاون اول و با هماهنگی وزیر مربوطه مجوز فعالیت می‌گیرند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول