اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رفع تصرف از اراضی شمیرانات

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان شمیرانات از رفع تصرف اراضی ۲ روستای این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف از اراضی شمیرانات

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، امامعلی یگان‌زاده رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه ۱۷۷۰ متر مربع از اراضی ملی در روستای لالان این شهرستان با حکم صادره از حوزه قضائی رودبار قصران، رفع تصرف شد، گفت: حکم مذکور توسط ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان به همراه نمایندگان اجرای احکام حوزه قضائی رودبارقصران و کلانتری ۱۶۲ فشم اجرا شد.

رفع تصرف حدود ۴۰۰ مترمربع از اراضی حفاظت شده در شمیرانات
یگان‌زاده در تشریح این خبر با اشاره به اینکه ۴۲۹ متر مربع از اراضی ملی در روستای آهار این شهرستان  با حکم صادره از حوزه قضائی رودبار قصران، رفع تصرف شد، گفت: حکم مذکور توسط ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان به همراه نمایندگان اجرای احکام حوزه قضائی رودبارقصران و کلانتری ۱۶۲ فشم اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی ملی و مناطق تحت مدیریت در دستور کار این اداره بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود گفت: محیط‌زیست متعلق به همه مردم است و همگی باید در حفظ و نگهداری از این منابع ارزشمند مشارکت داشته باشند، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در مناطق حفاظت شده، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط‌زیست اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول