اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران

سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌ روزه و یک‌ روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌کند. این برنامه به .صورت پدر، پسری و مادر، دختری برگزار می‌شود.

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران

به گزارش خبرگزاری فارس‌، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌ روزه و یک‌ روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌کند.

این سازمان ویژه برنامه «اردو بازی» را از امروز ۱۰ مرداد تا ۳۱ شهریور،‌ در قالب تورهای نیم‌روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ و تورهای یک‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۷ ویژه نوجوانان دختر و پسر را در ۷ فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند.

این اردوها شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بوده و هدف از برگزاری آن‌ها ارتقاء مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه است که در فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

«اردو بازی» علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آن‌ها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم، مسابقه و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در کنار برنامه‌های پدر، پسری و مادر، دختری از بخش‌های این اردوها است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام گروهی به سایت fhschool.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول