اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایتام و محسنین تایبادی ۲ هزار و ۷۰۰ حامی دارند

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر حامی ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان هستند.

ایتام و محسنین تایبادی ۲ هزار و ۷۰۰ حامی دارند

مجتبی رحمانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: تعداد ۸۴۰ نفر از ایتام و محسنین در شهرستان تایباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که توسط ۲ هزار و ۷۰۰ حامی حمایت می شوند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد افزود: ۳۰ درصد حامیان مشارکت کننده در طرح اکرام، ایتام و محسنین بومی و ۷۰ درصد حامیان غیربومی و ساکنان مناطق دیگر هستند.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین مختص فرزندانی است که پدرشان را از دست داده اند یا به علت بیماری صعب العلاج یا زندانی بودن پدر، از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند.

رحمانی بیان کرد: در سال گذشته حامیان نیکوکار بومی و غیربومی، مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های غیرنقدی خود را شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم تحریر به ایتام و محسنین تقدیم کردند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۶۷ نفر حامیان در این طرح خداپسندانه جذب شده اند.

وی اظهار کرد: ایتام و محسنین به نحوی فرزند معنوی حامیان محسوب می شوند و این اقدام می تواند سبب افزایش امید به زندگی، پیشرفت تحصیلی و اجتماعی جامعه، ترویج امور خیریه و تقرب الهی شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: شماره تماس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۴۵۳۸۷۰۰ می باشد و همه افراد خیراندیش جامعه می توانند در این طرح ثبت نام کنند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول