اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پلمب 4 فروشگاه و یک رستوران حاشیه راه متخلف در بجنورد

معاون راهداری خراسان‌شمالی گفت: ۴ فروشگاه و یک رستوران حاشیه راه بجنورد که در حریم و محدوده نظارتی اداره کل راهداری استان مستقر بودند و بدون مجوز فعالیت می‌کردند با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

پلمب 4 فروشگاه و یک رستوران حاشیه راه متخلف در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حامد معروف، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۴ فروشگاه و یک رستوران حاشیه راه بجنورد که در حریم و محدوده نظارتی اداره کل راهداری استان مستقر بودند و بدون مجوز فعالیت می‌کردند با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

وی گفت: حریم راه سرمایه عمومی و ملی است و حفظ حریم راه‌ها طبق قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی نگهداری راه‌ها از سوی این اداره کل انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به حریم راه یکی از علل حوادث جاده‌ای است، افزود: طبق آیین‌نامه اجرایی قانون ایمنی راه و راه آهن، هر گونه ارائه خدمات در محورهای برون شهری در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی میسر و فعالیت در حریم قانونی و محدوده نظارتی راه‌ها نیازمند کسب مجوز از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول