اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همدردی رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان با دولت و مردم پاکستان

روسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان در پیام‌های جداگانه به همتای پاکستانی خود کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور بر اثر اقدام تروریستی اخیر را تسلیت گفتند.

همدردی رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان با دولت و مردم پاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان و «سردار بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیام‌های جداگانه کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بر اثر اقدام تروریستی در پاکستان را به «شهباز شریف» نخست و زیر و «عارف علوی» رئیس جمهور این کشور تسلیت گفتند.

در پیام رحمان در این مورد آمده است: ما به شدت این اقدام ظالمانه غیرانسانی را محکوم می‌کنیم و بر نیاز فوری به یک مبارزه مشترک بی‌امان علیه هرگونه مظاهر تروریسم تاکید می‌کنیم.

رحمان در ادامه به رئیس جمهور پاکستان با بستگان قربانیان و تمام مردم برادر این کشور همدردی و تسلیت خود را براز داشته و برای همه مجروحان آرزوی شفای کامل کرد.

در پیام بردی‌محمداف در این مورد آمده است: ترکمنستان قاطعانه با هرگونه مظاهر تروریسم و افراط‌گرایی مخالف بوده و از تلاش‌های جامعه جهانی در زمینه مبارزه با این شر جهانی حمایت کامل می‌کند.

بردی‌محمداف در بخش دیگری همچنین از طرف مردم، دولت ترکمنستان با ابراز همدردی با مردم و دولت پاکستان برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل آرزو کرد و از تلفات جانی مردم ابراز تاسف عمیق کرد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول