اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه‌ها نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌های استان مرکزی موظف هستند نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار این ستاد قرار داده و هزینه‌های آن را نیز تامین کنند.

دستگاه‌ها نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: انتخابات سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه دستگاه‌ها باید در برگزاری هرچه بهتر این انتخابات نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه  تمامی دستگاه‌های استان مرکزی موظف هستند نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار این ستاد قرار داده و هزینه‌های آن را نیز تامین کنند، بیان کرد: دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا انتخاباتی سالم برگزار شود و انتخابات بر اساس قانون و شرع برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بر ضرورت توجه به اصل سلامت، امنیت و رقابت  در انتخابات پیشرو تاکید کرد وادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند توجه به این سه محور در برگزاری انتخابات بسیار مهم و اساسی بوده و ضروری است فرمانداران و مسئولان در تحقق آن بکوشند.

نظری تاکید کرد: مسوولان استان انتخاباتی قانونمند برگزار خواهند کرد و در دفاع از امانت مردم با کسی مماشات نخواهند کرد.

وی همچنین به تلاش دستگاه‌های امنیتی در تامین آسایش و امنیت هرچه بیشتر مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: نباید اجازه داد دشمنان انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کرده و با توطئه‌های مختلف از میزان مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی بکاهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات پیش ثبت‌نام نامزدها از شانزدهم مرداد به مدت یک هفته آغاز می‌شود که تمامی نامزدها باید در این مرحله ثبت نام کنند و  ظرف مدت یک هفته نواقص مدارک خود را برطرف و ثبت نام خود را انجام دهند.

کمبود نیرو از جمله مشکلات انتخابات 

سید مجتبی آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی نیز از آمادگی استان در حوزه فناوری خبر داد و گفت:  کمبود نیرو از جمله مشکلات انتخابات بوده و همواره برای تامین نیرو در انتخابات، نیروی انسانی از سایر دستگاه‌ها شناسایی و به استانداری اعزام می‌شوند.

 پایان پیام/ 

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول