اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام بیش از ۱۴۰۰ مأموریت توسط اورژانس چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه طی 10 روز گذشته ۶ هزار و ۵۷۸ تماس با اورژانس صورت گرفته است، گفت: مأموریت‌های اورژانس در این مدت یک‌هزار و ۴۶۴ مورد بوده است.

انجام بیش از ۱۴۰۰ مأموریت توسط اورژانس چهارمحال و بختیاری

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در دهه اول محرم ۶ هزار و ۵۷۸ تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، گفت: تعداد مأموریت‌های اورژانس طی این ایام یک‌هزار و ۴۶۴ مورد بوده است.

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه از آمار تماس‌های صورت گرفته شده ۸۶۵ مورد مزاحمت تلفنی بوده است، افزود: در این مدت یک‌هزار و ۳۷۶ فرد نیازمند کمک بودند که از این تعداد طی حوادث مختلف یک‌هزار و ۶۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

شمسی‌پور ماموریت‌های ترافیکی اورژانس استان را در ۱۰ روز گذشته ۳۲۵ مورد عنوان کرد و یادآور شد: ۳۰۹ مورد ماموریت غیرترافیکی انجام و برای ۸۳۰ بیمار خدمات اورژانسی انجام شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول