اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امسال استخرهای دانش‌آموزی همدان مجدد راه‌اندازی می‌شوند

مدیر روابط عمومی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: استخرهای دانش‌آموزی امسال با تامین اعتبار مجدد راه‌اندازی می‌شوند.

امسال استخرهای دانش‌آموزی همدان مجدد راه‌اندازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، این روزها مردم خواستار رسیدگی به علت عدم فعالیت دو استخر زیر نظر آموزش و پرورش هستند و عنوان می‌کنند این استخرها از سال ۹۹ با حضور مقامات کشوری افتتاح شده‌‌اند اما تاکنون هیچکدام فعال نیستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس همدان در این خصوص اظهار کرد: با افتتاح این مراکز به ایام سخت کرونا برخوردیم و امکان بهره‌برداری از آنها نبود اما امسال مجدد راه‌اندازی خواهند شد.

علی نظری با بیان اینکه تاسیسات این مراکز به خاطر اینکه چند سال خواب بوده و در زمستان به خاطر عدم مدیریت در استخر ناحیه ۲ بهره‌برداری کمی با مشکل مواجه شده است گفت: با تامین اعتبار امسال مجدد این مراکز راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است استخرهای شنای دانش‌آموزی ناحیه یک و ۲ آموزش و پرورش همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش وقت در سال ۹۹ افتتاح شد.

در این سال استخر اختصاصی آموزش و پرورش ناحیه «۲» در ۳ هزار و ۲۰۰ متر مساحت عرصه و ۲ هزار و ۴۰۰ متر مساحت اعیان به بهره‌برداری رسید که برای افتتاح این پروژه ۷۱ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شد، به طوری که سهم اعتبار ملی ۷۵ درصد بود و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تأمین شد.

استخر اختصاصی آموزش و پرورش در ناحیه یک نیز در ۴ هزار متر مساحت عرصه و ۲ هزار و ۴۰۰ متر مساحت اعیان به بهره‌برداری رسید و برای افتتاح این پروژه ۷۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شد که سهم اعتبار ملی ۹۳ درصد بود و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تأمین شد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول