اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پلمب ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن فیروزی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ورامین اظهار کرد: 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فیروزی افزود: بازرسی مشترک از مراکز مختلف توزیعی و خدماتی در شهرستان ورامین جهت رصد و بررسی کالاهای قاچاق و جلوگیری از سواستفاده از نیاز شهروندان ادامه دارد و این بازدید ها با برنامه ریزی بیشتر تشدید می یابد تا افراد سود جو از معیشت مردم سو استفاده نکنند.

وی بیان داشت: گزارشات رصد بازار از کاهش برخی از اجناس مانند روغن خوراکی، برنج و تخم مرغ حکایت دارد و همچنین در بخش گوشت قرمز و مرغ قیمت ها افزایش پیدا کرده است که جهت تنظیم بازار روزانه مرغ دولتی با قیمت مصوب 78هزار تومان در سطح شهرستان توزیع می شود .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: گزارشاتی از سوی مردم در خصوص گران فروشی برخی از اقلام دارویی در داروخانه های شهرستان ورامین  وجود دارد که به زودی گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت جهت رسیدگی بیشتر و جلو گیری از چنین اقدامات در دستور کار قرار دارد .

پایان پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول