اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی در آینده نزدیک

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن در استان خواهیم بود، باید همه تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کار با سرعت پیش رود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدجواد قناعت امروز به رسانه‌ها در تشریح نتایج دیدار خود با معاون وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: این دیدار با هدف پیگیری تأمین منابع راه آهن و تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان صورت گرفت. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه راه آهن برای تمام قطعات موجود در استان مشخص شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به اینکه روند اجرای کار در این پروژه برای اولین‌بار در کشور انجام می‌شود، مهمترین موضوع روش‌های تأمین منابع مالی آن و هماهنگی با وزارت نفت و راه و شهر سازی برای انجام تهاتر نفتی است.

وی ادامه داد: در این نشست تخصصی در خصوص روش‌های تأمین منابع مالی طرح ریلی استان بحث و رایزنی و بر ضرورت تسریع در انجام تهاتر نفتی برای اجرای پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی تأکید شد. 

قناعت اظهار کرد: بحث و گفت‌وگو در خصوص مسایل پیمانکاران در زمینه رفع موانع احتمالی در راستای شتاب دادن به روند اجرای کار هم از مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 

وی گفت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه در استان خواهیم بود، باید همه تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کار با سرعت و بدون هیچ مانعی پیش رود و ادامه یابد. 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با استفاده از فرصت این نشست، موضوع تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان نیز پیگیری شد. 

قناعت خاطرنشان کرد: اعتبارات تعیین شده برای اجرای باندهای دوم در سطح استان بنا به اهمیت موضوع، از شرایط مطلوبی برخوردار است و سهم باندهای دوم از اعتبارات سفر رئیس جمهور، بسیار ویژه دیده شده است. 

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول