اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عذرخواهی مالک باشگاه تراکتور از هواداران

مالک باشگاه تراکتور، مهمان ویژه‌ی امشب برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت: به خاطر نتایج دو فصل پیش، از هواداران تیم تراکتور عذرخواهی می‌کنم.

عذرخواهی مالک باشگاه تراکتور از هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق - مالک باشگاه تراکتور، مهمان ویژه‌ی امشب برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بود.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد:  من به بازیکنی زیر میزی نمی‌دهم. ما در فوتبال ایران به اندازه فوتبال فوق حرفه‌ای به بازیکنان پول پرداخت می‌کنیم.

زنوزی افزود: دو فصل قبل پوست اندازی کرده و بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم و به خاطر نتایج آن فصل از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خوشبختانه تمامی بدهی‌ها پرداخت شده است، فصل گذشته تیمی معمولی نسبت به امسال داشتیم.

‌مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: فرهنگ «عیبی یوخ» را هواداران تراکتور به وجود آورده‌اند که در سطح دنیا بی‌نظیر است.

زنوزی یادآور شد: بیش از ۲۰ سال است که تیم‌داری می‌کنم. پیش از تراکتور یک تیم بدون هوادار و بدون حاشیه داشتم. اما شرایط تراکتور کاملاً متفاوت است و با تجربه مدیریت تراکتور در چندین سال اخیر، به بلوغ مدیریتی در فوتبال رسیده‌ام.

باتوجه آرامش تراکتور و بلوغ این تیم، همه به دنبال این هستند که تیم‌های دولتی به خصوصی واگذار شوند.

زنوزی در ادامه بیان داشت: جا دارد از فدراسیون فوتبال به ویژه آقای تاج نسبت به دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی تشکر کنم. من به آقای تاج رأی نداده‌ام؛ اما کادر فعلی مدیریت فدراسیون کارهای خوبی انجام می‌دهند که به همین دلیل از آقای تاج و زیر مجموعه ایشان قدردانی می‌کنم.

وقتی بازیکن لژیونر داخلی را بازیکن خارجی حساب می‌کنند، در بازار نقل و انتقالات مشکل پیش می‌آید. نمی‌توانیم هموطن‌مان را خارجی حساب کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: بازیکن ایرانی در این فصل وجود دارد که ۱.۲ میلیون دلار پول گرفته است. اما قیمت او در بازار بین المللی پایین‌تر است. آیین نامه نقل و انتقالاتی صحیح است؛ اما در نحوه ابلاغ آن مشکل وجود دارد.

انتهای پیام/60017

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول