اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دیدار احزاب شورای وحدت لرستان با استاندار

احزاب شورای وحدت در استان در دیدار با استاندار لرستان به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر همگرایی و وحدت بین نیروهای انقلابی و حمایت از دولت سیزدهم تاکید کردند.

دیدار احزاب شورای وحدت لرستان با استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احزاب شورای وحدت نیروهای انقلابی استان لرستان با فرهاد زیویار استاندار لرستان دیدار کردند.

در این نشست که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ١٠ نفر از اعضای شورای وحدت به نمایندگی از احزاب و جبهه‌های سیاسی و شوراهای شهرستان صحبت کرده و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

عبدالکریم سپهوند قائم مقام شورای وحدت در لرستان و رئیس جمعیت پیروان خط امام و رهبری در استان در ابتدای این نشست عنوان کرد: دشمن در سال گذشته با اقداماتی که انجام داد و با اغتشاشاتی که ایجاد شد فکر می‌کرد نظام تضعیف می‌شود، اما مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی‌هایی که در این مدت برگزار شدت با حضور خود بار دیگر درس بزرگی به دشمنان دادند.

وی در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری رهبری ابتدای سال به موضوع مهم انتحابان اشاره داشتند که در بین سخنان ایشان دو موضوع مهم امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح شد.

قائم‌مقام شورای وحدت در استان لرستان گفت: در بحث مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، سازمان‌های مردمی مانند احزاب نقش بسیار پر رنگ و مهمی دارند که بر همین اساس شورای وحدت برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و اقداماتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: بحث امنیت و سلامت انتخابات توسط دولت و حاکمیت انجام می‌شود و اعتماد مردم را به همراه دارد و منجر به مشارکت بالا نیز می‌شود.

سپهوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر حمایت جریان‌های انقلابی از دولت تاکید نمود و گفت: امروز احزاب شورای وحدت جمع شده‌اند تا با مجموعه دولت در استان و استاندار لرستان بیعت کنند و آمادگی خود را برای کمک به رفع مشکلات استان اعلام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی نیروهای انقلابی دستاوردهای بزرگی به همراه دارد و خوشبختانه انسجام خوبی در بیان نیروهای انقلابی در استان به وجود آمده است.

رئیس جمعیت پیروان خط امام و رهبری در استان لرستان در ادامه عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های نیروهای انقلابی ادامه فعالیت مدیران ضعیف و به جامانده از دولت قبل و گوشه نشینی برخی نیروهای انقلابی و توانمند در ادارات است که امیدواریم این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه این نشست تعدادی از احزاب و جبهه‌های سیاسی به بیان دیدگاه، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و ضمن تاکید بر وحدت و همگرایی جریان‌های انقلابی و حمایت از دولت انقلابی در راستای خدمت به مردم، خواستار توجه بیشتر به دغدغه جریانات حامی دولت و استفاده از نیروهای توانمند، انقلابی و دغدغه‌مند به جای مدیران ضعیف در سطح استان و شهرستان‌ها شدند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، رئیس جبهه ایستادگی، رئیس دبیر جمعیت دفاع از ایثارگران، دبیر کانون تربیت اسلامی، دبیر حزب توسعه و عدالت و رؤسای شدرای وحدت در شهرستان‌های پلدختر، الیگودرز و سلسله در این جلسه مطالبی را به نمایندگی از احزاب و نیروهای شهرستانی بیان کردند.

در پایان با تاکید استاندار لرستان مقرر شد این نوع جلسات به صورت حداقل دو ماه یک بار برگزار شده و جلسات مشابه با سایر جریانات سیاسی نیز برگزار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول