اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بررسی 12 شکایت از واحدهای تولید غذا و دارو در چهارمحال و بختیاری

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 198 مورد بازرسی توسط کارشناسان صورت گرفته است، گفت: تعداد ۱۲ مورد شکایت از واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۲ مورد منجر به معرفی واحد متخلف به مراجع قضایی شد.

بررسی 12 شکایت از واحدهای تولید غذا و دارو در چهارمحال و بختیاری

ابراهیم داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه ۸۰ کارخانه، ۹۴ کارگاه مواد خوراکی و آشامیدنی و ۲۱ واحد تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در سطح استان فعالیت می‌کنند، گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۹۸ مورد بازدید و بازرسی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو در استان صورت گرفته است، در این بازه زمانی ۷۷ نمونه از محصولات این واحدها تهیه و به آزمایشگاه ارسال شده است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا شماره ۰۳۸۳۳۳۳۸۱۸ و یا با مراجعه حضوری به معاونت غذا و دارو اعلام کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۲ مورد شکایت از واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۲ مورد منجر به معرفی واحد متخلف به مراجع قضایی شده‌اند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول