اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جبلی: سریال عاشورا هفته دفاع مقدس پخش می‌شود

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رسانه ملی در ایام مختلف گفت: سریال عاشورا ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

جبلی: سریال عاشورا هفته دفاع مقدس پخش می‌شود

 پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفت و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد ویژه برنامه‌های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس گفت: انشاالله به مدت 2 ماه شاهد پخش هفتگی سریال «عاشورا» خواهیم بود که نسخه تلویزیونی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» است؛ این سریال «الف ویژه» فاخری است که در قالب مینی سریال و در ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انشالله پخش سریال «عاشورا» به شدت مورد توجه مخاطبان به لحاظ داستان، جلوه‌های ویژه، ساختار و تولید قرار خواهد گرفت، افزود: کارهای دیگری هم در حال تولید است اعم از مجموعه‌های نمایشی، برنامه‌های کوتاه و انیمیشن.

گفتنی است موقعیت مهدی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. داستان این فیلم ، زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرماندهی لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند.

پایان پیام/ ت 82

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول