اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری ۱۰ شکارچی متخلف در گلستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان گفت: در ۱۰ روز گذشته ۱۰ شکارچی متخلف در سطح استان توسط ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌های مختلف دستگیر شده و ۶ قبضه اسلحه شکاری‌غیرمجاز کشف شد.

دستگیری ۱۰ شکارچی متخلف در گلستان

محمدرضا کنعانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در ۱۰ روز گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌های مختلف تعداد ۱۰ شکارچی متخلف دستگیر و ۶ قبضه اسلحه شکاری‌غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان مینودشت در دو مرحله، در منطقه حفاظت شده لوه دو شکارچی‌غیرمجاز دستگیر و دو اسلحه شکاری‌غیرمجاز آنها کشف و ضبط شد.در ماموریت دیگر مامورین حین گشت‌زنی در اراضی کشاورزی روستای "محمدزمان‌خان" با یک شکارچی متخلف برخورد کردند که وی را دستگیر و پنج عدد تیر"شات‌گان" و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان خاطرنشان‌کرد:همچنین در منطقه ممنوعه "عزیزآباد"کلاله نیز ماموران یگان محیط‌زیست شهرستان یک فرد متخلف را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری دولول و ۱۰ عدد فشنگ ساچمه‌ای را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در روستای"کاظم‌خوجه" شهرستان کلاله لاشه شکار شده یک طاقه قرقاول به همراه یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول غیرمجاز کشف و ضبط شد.

کنعانی گفت: ماموران محیط‌زیست و نیروی انتظامی پاسگاه"عرب‌قاری‌حاجی"شهرستان مراوه‌تپه در بازرسی از یک منزل فرد متخلف یک بهله" پیغو"زنده را کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: محیط‌بانی"آلاگل" با همکاری ماموران هنگ‌مرزی اترک موفق شدند چهارشکارچی‌غیرمجاز را در محدوده روستای"دوزالوم"بخش داشلی‌برون از توابع شهرستان گنبدکاووس را دستگیر کنند که از آنها یک قبضه اسلحه شکاری،لاشه شکار سه گراز و ۳۴ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گلستان ابراز کرد:برای تمامی متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع‌قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول