اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم شناسایی خانه‌های خالی در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی در شناسایی هر چه سریع‌تر خانه‌های خالی در استان تاکید کرد.

لزوم شناسایی خانه‌های خالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل استانداری زنجان اظهار کرد: نخستین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: رئیس جمهور بر کنترل بازار مسکن بسیار تاکید دارد و در بخش مسکن دستگاه‌هایی که به نوعی مسوول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

وی تصریح کرد: وظایف کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات مشخص است و مقابله و پیشگیری از تخلفات بنگاه‌های مشاور املاک باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی بر لزوم تشکیل گشت‌های مشترک تاکید کرد و گفت: وظایف هر دستگاه مشخص است و همه دستگاه‌ها دخیل هستند و باید در این خصوص ورود کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم شناسایی بنگاه‌های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و  بیان داشت: در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی متولی در این مورد مدیریت و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.

وی بر لزوم تسریع در شناسایی خانه‌های خالی در زنجان تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم از وظایف  مهم کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است. 

اسماعیلی، ادامه داد: یکی از مواردی که در افزایش قیمت فروش مسکن در بازار املاک و مستغلات مهم است شناسایی خانه‌های خالی است و در این راستا در زمینه شناسایی خانه‌های خالی، برای هریک از اعضای کارگروه وظایفی تعریف شده و باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده  و ورود جدی بکنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نداشتن پروانه کسب، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت سقف افزایش اجاره اعلامی و اخلال در بازار املاک و زمین، ثبت قرار داد در مبایعه نامه غیرمجاز، گرانفروشی و فعالیت افراد غیر صنفی را از جمله تخلف‌های انجام شده در مشاورین املاک در زنجان عنوان کرد.

گفتنی است، یک‌ هزار و ۱۹ واحد مشاور املاک در سطح استان وجود دارد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول