اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سارقان کارگاه مبل گرفتار قانون شدند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری ۳ نفر از سارقان سابقه‌دار مغازه و اعتراف آنها به ۷ فقره سرقت، گفت: متهمان پس از سرقت از یک کارگاه مبل سازی در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان کارگاه مبل گرفتار قانون شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حکمت اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: به دنبال وقوع سرقت از یک کارگاه مبل سازی در منطقه عظیمیه کرج، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای محله اسلام آباد در انجام این سرقت مشاهده و با تحت نظر قرار دادن متهم، مشخص شد نامبرده مدتی پس از آزاد شدن از زندان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت مغازه‌ در سطح شهر کرج می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم اصلی پرونده به همراه 2 نفر از همدستانش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته از کارگاه مبل سازی و تحویل آنها به صاحبش، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۷ فقره سرقت از مغازه‌های مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

شجاعی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی سارقان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تجهیز اماکن خصوصی به دوربین مداربسته و قفل‌های ضدسرقت می‌تواند تا حد زیادی از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول