اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

قطع همکاری انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با پلتفرم طاقچه

معاونت پژوهشی و فناوری امام صادق(ع) در پی انتشار تصویر کشف حجاب برخی کارکنان یک پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب، با این پلتفرم قطع همکاری کرد.

قطع همکاری انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با پلتفرم طاقچه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع)، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه امام صادق در پی انتشار تصویری خلاف عرف، شرع و قوانین رسمی کشور در ارتباط پلتفرم طاقچه تعلیق همکاری را با این برنامه اعلام کرد.

در اطلاعیه دانشگاه امام صادق(ع) آمده است: «در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران فداکارشان، انتشار تصویری خلاف عرف، شرع و قوانین رسمی کشور در ارتباط با برنامه کاربردی که مأموریت اصلی آن، فرهنگ‌سازی و دعوت مردم به تأمّل، تدبر و مطالعه است، اسباب تأسف و تعجب جامعه نشر و علمی کشور را فراهم آورد.

️ اگرچه به نظر می‌رسد تصویر منتشره قابل تعمیم به همه دست‌اندرکاران و کارکنان برنامه کاربردی طاقچه نیست، اما با گذشت دو روز، شاهد اعلام انزجار و تبرّی رسمی این مجموعه از ترویج محرّمات الهی نبودیم. لذا با وجود سوابق و تصویر مثبت گذشته، لازم است اعلام کنیم که ارتباط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با این شرکت و برنامه کاربردی آن، تا زمان اعلام برائت و اصلاح رویه گذشته، به حالت تعلیق در خواهد آمد.
به مسؤولان و اعضای این تیم جوان اطمینان می‌دهیم که ملّت امام حسین علیه‌السلام، به همان میزان که از اسائه ادب به میراث حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تبرّی می‌جوید، به همان میزان هم، به پیروی از سید و سالار شهیدان، پوزش‌پذیر و مهربان است و آغوشش برای فرزندان این مرز و بوم، باز است.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول