اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغازصدور کارت بلیت های مترو برای اقشار خاص

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مهیا کردن زیر ساخت‌های لازم برای صدور کارت بلیت اقشار خاص در متروی تهران خبر داد.

آغازصدور کارت بلیت های مترو برای اقشار خاص

به گزارش فارس، مسعود درستی با بیان اینکه طولانی‌شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است، گفت: صدور این کارت‌ها تا پیش از این توسط پیمانکار فروش بلیت انجام می‌شد که به منظور تسریع در روند صدور و افزایش رفاه حال اقشار خاص، ضمن هماهنگی با کمیته هماهنگی و نظارت بلیت الکترونیک شهر تهران، تصمیم گرفته شد تا این کار در شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام شود.

وی تصریح کرد: با مهیا کردن شرایط سخت‌افزاری از روز شنبه صدور کارت بلیت اقشار خاص را آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد دراسرع‌ وقت نسبت به اطلاع‌رسانی و تحویل کارت بلیت‌ها اقدام کنیم.

 مبلغ اعتبار کارت بلیت‌های تخفیف‌دار اقشار خاص ۳۰۰ هزار تومان است و شامل کارت بلیت سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران و خانواده آنها، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهر تهران می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول