اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می‌شوند

معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی با عنوان دریچه عتف و همزمان با برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در سال جاری خبر داد.

رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می‌شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت عتف، ندا شفیعی معاون امور روابط عمومی وزارت عتف گفت: جشنواره دریچه عتف با هدف تجلیل از خدمات خبرنگاران برتر حوزه آموزش عالی و شناسایی آثار برتر مرتبط با این حوزه و همچنین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع اصلی آثار این جشنواره شعار سال ۱۴۰۱ (تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و همچنین «جهاد تبیین» است که آثار رسانه‌ها در ۹ بخش پذیرش می‌شود.

معاون امور روابط عمومی وزارت عتف بخش‌های مختلف قابل رقابت در این جشنواره را خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس خبری، ویدئو، موشن‌گرافی و اینفوگرافی اعلام کرد.

شفیعی گفت: اهالی رسانه می‌توانند تا تاریخ ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت جشنواره، آثار خود را که در فاصله تیرماه ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲ در رسانه‌های تصویری و مکتوب منتشر کرده‌اند، متناسب با ضوابط اعلامی به دبیرخانه جشنواره به آدرس https://www.atfevents.ir/subm it-media-section ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش ویژه جشنواره رسانه‌ها، معرفی «خبرنگار مؤثر» حوزه است که با در نظر گرفتن میزان فعالیت و اثرگذاری او در حوزه آموزش عالی معرفی و تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول