اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طرح «کودک فناور» به صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اجرای طرح کودک فناور، گفت: این طرح که با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ایجاد تفکر خلاق و تشویق و آشنایی کودکان با حوزه فناوری انجام خواهد شدبه وزارت علوم پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود.

طرح «کودک فناور» به صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری با اشاره به اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کودک فناور و به منظور فرهنگ سازی خلاقیت، نوآوری و ایجاد انگیزه کارآفرینی و مهارت آموزی در کودکان و نوجوانان، امروز تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امضا رسید.

وی بیان کرد: طرح کودک فناور، آموزش کودکان به سبک فناور محور است که به همین منظور در سه حوزه علم رباتیک، علوم آزمایشگاهی و نجوم توسط فناوران شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک مطالبی متناسب با رده سنی کودکان آموزش داده خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: این طرح که با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ایجاد تفکر خلاق و تشویق و آشنایی کودکان با حوزه فناوری انجام خواهد شد از سوی پارک علم و فناوری لرستان به وزارت علوم پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود.

نامداری ابراز امیدواری کرد؛ با اجرای این طرح، کودکان با مباحث فناوری آشنا و همچنین انعطاف‌ پذیری ذهنی، تفکر هدفمند و انگیزه مهارت آموزی در کودکان ایجاد شود.

رییس کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این جلسه گفت: در مراکز کانون به دنبال کشف استعداد اعضا و شکوفایی آنها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هستیم که در این راه پارک علم و فناوری با در اختیار داشتن ظرفیت‌های مناسب می‌تواند به خوبی با کانون همکاری کند.

محمد جواد محمدی خاطرنشان کرد: به همین منظور در راستای اجرای طرح کودک فناور خدمات فرهنگی، هنری با موضوع کسب و کار فناور محور و تولید محتوا جهت معرفی دوره های تخصصی به کودکان را با همکاری پارک علم و فناوری لرستان انجام خواهیم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول