اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پایان مردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان

سامانه سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا پایان مردادماه پذیرای ثبت‌نام صاحبان آثار متقاضی در این دوره از جشنواره است.

پایان مردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس، متقاضیان حضور در سی ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌‌های کودکان و نوجوانان از ابتدای مرداد با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی‌های www.icff.ir یا  https://portal.icff.ir و انتخاب گزینه «ثبت‌نام در جشنواره» می‌توانند نسبت به ثبت‌نام آثار خود طبق فراخوان اعلام شده اقدام کنند و این فرآیند تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به منظور حفظ آیین‌نامه و روند حرفه‌ای برگزاری جشنواره، مهلت ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تنها تا پایان مردادماه بوده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

متقاضیان حضور در سی‌وپنجمین جشنواره در صورت نیاز به ارتباط با دبیرخانه جشنواره می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک ۲۴۵۴ طبقه پنجم مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۸۸۱۹۴۲۳۵ – ۸۸۱۹۴۲۴۸ تماس حاصل کنند.

دوره سی و پنجم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مسیر تحقق اخلاق، آگاهی، امید و تلاش برای پرورش و رشد نسلی آینده‌ساز، متعهد، مومن و پیشرو در ۲ بخش رقابتی و جنبی، به دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان مهرماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول