اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بازدید مدیرکل خیریه‌های سلامت وزارت بهداشت از پروژه‌های خیرساز سنندج

مدیرکل خیریه‌های سلامت وزارت بهداشت از پروژه‌های خیرساز شامل همراه‌سرای بیمارستان کوثر و بخش‌های دیالیز بیمارستان توحید و پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج بازدید کرد.

بازدید مدیرکل خیریه‌های سلامت وزارت بهداشت از پروژه‌های خیرساز سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد حیدری‌پور صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های سلامت‌محور خیرساز، اهمیت اینگونه اقدامات توسط مردم انساندوست را در توسعه و ترویج فرهنگ وقف و خیرات در حوزه سلامت عنوان کرد.

پروژه همراه‌سرای خیرساز بیمارستان کوثر با زیر بنای 840 مترمربع و در دو طبقه شامل 20 اتاق مبله برای اسکان همراه با تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند آشپزخانه‌،‌ لابی، اطاق‌های مجهز به وسایل کامل و سرایداری مستقل با هزینه 9,5 میلیارد تومان و به همت دکتر سیده‌ادیبه حسینی‌نسب احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین پروژه خیرساز بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج با زیر بنای 800 مترمربع با همت خواهران خیر، مهری و مهین معزی با هزینه 3 میلیارد تومان شروع شد و با مشارکت شهناز کمانگر خیر کردستانی مقیم خارج از کشور با هزینه 10 میلیارد و 500 میلیون تومان تکمیل و درآستانه افتتاح قرار دارد و دارای 32 تخت است.

مرکز پیوند مغز استخوان خیرساز بیمارستان بعثت سنندج نیز با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و با صرف هزینه 6 میلیارد و 500 میلیون تومان راه‌اندازی شده است و به بیماران شیمی درمانی، ضعف سیستم ایمنی و نیازمند پیوند مغز استخوان خدمات ارائه می‌دهد.

این پروژه در زمانی کمتر از یک سال اجرا شد و مبلغ 6 میلیارد و 500 تومان از اعتبار هزینه شده این طرح مهم درمانی توسط بنیاد خیریه رویا فروزش از ایرانیان مقیم ایالات متحده آمریکا تامین شده است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول