اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اعطای مشوق‌های ویژه به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان قزوینی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرکایانی که نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را بکارگیری می کنند به ازای هر نفر اشتغال زایی، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

اعطای مشوق‌های ویژه به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی در بازدید از چند طرح اشتغالزایی اظهار کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال برای استقلال معیشتی نیازمندان و مددجویان است.

وی ادامه داد: بخشی از موفقیت تسهیلات پرداختی اشتغالزایی در بررسی و هدایت های کارشناسان کمیته امداد امام (ره) است ولی بخش عمده این موفقیت به شرایط اقتصادی جامعه و همت و تلاش افراد بستگی دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد در مسیر پرداخت تسهیلات از انتخاب مددجو تا ارائه آموزش های متناسب، برنامه های اجرایی خود را انجام می دهد ولی باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه نقش درمانگری دارد.

این مسوول ادامه داد: خانواده به دلیل آسیب های اجتماعی، فرهنگی و سایر حوادث و مسائلی از این دست با افراد نیازمندی مواجه است که به کمک های اولیه برای ارتقای سطح زندگی خود دارند.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) ارائه آموزش های فنی و حرفه ای است که در این زمینه با سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری داریم که چنین گام هایی در افزایش موفقیت تسهیلا اشتغالزایی موثر است.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را بکارگیری می کنند به ازای هر نفر اشتغالزایی، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: البته کارفرمایان می توانند به جای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه، از پرداخت حق بیمه کارفرما معاف شوند، بدین صورت که حق بیمه توسط کمیته امداد امام (ره) پرداخت می شود.

وی یادآور شد: در صورتی که اشتغالزایی در مناطق محروم باشد، کارفرما نه تنها از پرداخت حق بیمه معاف خواهد شد بلکه تسهیلات قرض الحسنه نیز دریافت خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول