اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گروه‌های جهادی کهگیلویه میدان‌دار عرصه محرومیت‌زدایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از تهیه و تعمیر اقلام سرمایشی به ارزش سه میلیارد ریال توسط گروه‌های جهادی این شهرستان، طی یک ماه اخیر خبر داد.

گروه‌های جهادی کهگیلویه میدان‌دار عرصه محرومیت‌زدایی

سید علی‌اصغر پوربهشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی شهرستان، پویش تأمین لوازم سرمایشی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت این پویش را در دو بخش  تأمین اقلام سرمایشی و تعمیرات عنوان و تصریح کرد: ۶۷ وسیله سرمایشی طی یک ماه اخیر تهیه و تعمیر شد.

وی ارزش ریالی این اقلام سرمایشی را سه میلیاردریال عنوان کرد.

پوربهشت گفت: این کولرها بین نیازمندانی که در شهرستان از قبل شناسایی شده بود به همت گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان این‌که این طرح از ابتدای تابستان امسال اجرا شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به درخواست‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده، این طرح تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

پوربهشت افزود: هم‌چنین اردوهای جهادی تابستانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان کهگیلویه از نیمه دوم مرداد ماه فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی خود را در راستای امر مهم و ضروری سازندگی و محرومیت‌زدایی انجام خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول