اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیش از ۱۰۰ درصد رشد در تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در نیشابور

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیشابور گفت: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سبب رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در نیشابور شده است.

بیش از ۱۰۰ درصد رشد در تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در نیشابور

احمد شادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و کار که از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و سبب رشد بیش از ۱۰۰درصدی تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در نیشابور شده است.

توجه به مهارت‌آموزی، زمینه‌ساز اشتغال پایدار

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیشابور افزود: توجه ویژه به مقوله مهارت‌آموزی به خصوص در حوزه صنایع و اصناف، زمینه‌ساز اشتغال پایدار است.

وی ابراز کرد: مهارت‌آموزی در مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه‌یافته شهری و نیز مناطق روستایی، زمینه‌ساز اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار و ضامن پیشرفت و پویایی جامعه است.

اعتبار ناکافی در حوزه خرید تجهیزات کارگاهی

 

شادی با بیان اینکه بیشتر آموزش‌ها در سازمان فنی و حرفه‌ای برپایه کار عملی و مهارتی است، تشریح کرد: در سال‌های گذشته میزان تخصیص اعتبار در حوزه خرید تجهیزات و مواد مصرفی برای کارگاه‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای پایین بوده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیشابور اضافه کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص مشارکت خیرین آموزشی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روند اجرای آموزش ها داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول