اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۱۸۴ ماموریت امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورا در دزفول انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۸۴ ماموریت امدادی توسط اورژانس ۱۱۵ طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهرستان دزفول انجام شد.

۱۸۴ ماموریت امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورا در دزفول انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای تاسوعا و عاشورا ۴۶۵ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس دزفول برقرار که منجر به انجام ۱۸۴ ماموریت امدادی شد.

وی ادامه داد: ۱۰۲ مورد از مجموع ماموریت‌ها منجر به اعزام به بیمارستان شد و سایر بیماران به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: ۴۹ مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده در سطح شهرستان مربوط به خدمت رسانی به عزاداران حسینی در طول مسیر راهپیمایی بود که ۸ مورد منجر به اعزام عزاداران حسینی به بیمارستان شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی عزادارانی که توسط عومل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

معمارزاده با اشاره به زحمات بی‌دریغ پرسنل اورژانس ۱۱۵ دزفول گفت: این تعداد از ماموریت‌های موفق انجام شده در این ۲ روز نشان از تحقق شعار ملی "همیشه با شماییم" اوژانس است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول