اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی، افزایش سواد رسانه است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی را افزایش سواد رسانه دانست و گفت: رسانه و فضای مجازی همانند باران خروشانی است که اگر کنترل و مدیریت شود سرسبزی و ثمر به بار می آورد و اگر مدیریت نگردد سیلی ویرانگر در پی خواهد داشت.

بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی، افزایش سواد رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی در افتتاحیه مدرسه تابستانه سواد رسانه شهدای بسیج کازرون ضمن عرض تسلیت ایام ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) اظهار داشت: امروز افزایش سواد رسانه ای مردم یک امر مهم و ضروری است که بسیج در این مسیر پیشگام و پیشرو است. 

وی افزود: باید همه نهادها و دستگاههای مختلف کشور در خصوص فضای مجازی به میدان بیایند.

حیاتی به اهمیت نقش آموزش و پرورش برای حضور فعال و مثبت دانش آموزان اشاره و اذعان کرد: آموزش‌ و پرورش امروز بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی و افزایش سواد رسانه جامعه هم برای دانش آموزان و هم اولیای دانش آموزان است. 

فرمانده سپاه کازرون اشاره کرد: امروز بسیجیان در قالب گروه‌های مردمی و تربیت مدرسان سواد رسانه برای آموزش سواد رسانه ای به مردم و فعالیت در فضای مجازی و انتشار محتوا در مناسبت‌ها و موضوعات مهمِ روز دارای تشکیلات و ساختار منسجمی هستند که روزبه‌روز باید این ساختار منسجم تر شود. 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در خصوص ایام محرم در خصوص اهمیت رسانه، بیان کرد: در سال گذشته دیدیم که این رسانه و فضای مجازی بود که بسترساز ناآرامی ها در کشور شد و اگر در این فضا افراد انقلابی و مذهبی حضور داشته باشند دیگران به ویژه ضدانقلاب نمی‌توانند اجازه عرض اندام پیداکنند. 

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول