اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیشرفت عملیات ساختمانی ۳ ایستگاه شمالی خط ۶ مترو از ۹۷ درصد گذشت

در برنامه افتتاح ایستگاه‌های متعدد خط ۶ مترو برای سال جاری 3 ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره‌برداری قرار داشته و عملیات اجرایی آنها با قوت ادامه دارد.

پیشرفت عملیات ساختمانی ۳ ایستگاه شمالی خط ۶ مترو از ۹۷ درصد گذشت

به گزارش فارس، عباس فتحعلی‌پور مجری خط ۶ متروی تهران در مورد آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاههای قطعه شمالی این خط گفت: ایستگاههای آیت ا... کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن ۵ ایستگاه باقی‌مانده از بخش شمالی خط ۶ به شمار می‌آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه‌های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط ۶ مترو در ادامه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن را فراتر از ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: در مورد اقدامات تجهیزاتی ایستگاههای فوق الذکر که در اولویت بهره‌برداری قرار دارند، پیشرفت میانگین ۵۷ درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاههای باقی مانده خط ۶ مترو را ببندیم.

 خط ۶ متروی تهران در بخش جنوبی خود، پروژه‌های توسعه‌ای را نیز در حال اجرا دارد که حفاری قسمت نخست به طول تقریبی ۶۵۰۰ متر به اتمام رسیده و بخش دوم آن که ۳۵۰۰ متر را شامل‌ شده و تا ایستگاه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و خط یک مترو امتداد می یابد، پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول