اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

الحاق محدوده های جدید به شهر دوگنبدان و سودجویانی که در کمین نشسته‌اند

شهردار دوگنبدان گفت: از شهروندان درخواست می شود به منظور اجتناب از تبعات قانونی و حقوقی و ضرر و زیان‌های مادی و معنوی ناشی از این گونه معاملات و در جهت پرهیز از گرفتار شدن در دام افراد سودجو، از خرید و فروش اراضی قولنامه‌ای بخصوص در خارج از محدوده شهر دوگنبدان قبل از مراجعه به شهرداری و کسب اطلاعات مطمئن جداً خودداری کنند.

الحاق محدوده های جدید به شهر دوگنبدان و سودجویانی که در کمین نشسته‌اند

رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره اظهار کرد: بر اساس آخرین جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی میزان ۱۴ هکتار از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن جمهوری اسلامی ایران، مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ جهت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و فضای سبز شهر دوگنبدان به محدوده طرح تفصیلی شهر دوگنبدان الحاق گردید. 

وی بیان کرد: اخیراً مشاهده شده که افراد معدودی با مقاصد سوداگرانه شخصی، نسبت تعمیم خبر این مصوبه به اراضی شخصی و تعاونی های پیرامون شهر در شبکه های مجازی اقدام کرده و تحت عناوین مختلف با سوء استفاده از عدم آگاهی برخی از شهروندان مبادرت به فروش قطعات خارج از محدوده شهر به قیمت گزاف می‌کنند.

 شهردار دوگنبدان تصریح کرد: خبر این مصوبه صرفا در خصوص اراضی دولتی بوده و هیچ ارتباطی با اراضی شخصی و تعاونی ها ندارد.

قشقایی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازنگری طرح تفصیلی مصوب سال ۱۳۹۵ می باشد هیچگونه بازنگری اراضی شخصی تا افق بازنگری ۱۰ ساله امکانپذیر نیست.

وی گفت: از شهروندان درخواست می شود به منظور اجتناب از تبعات قانونی و حقوقی و ضرر و زیان‌های مادی و معنوی ناشی از این گونه معاملات و در جهت پرهیز از گرفتار شدن در دام افراد سودجو، از خرید و فروش اراضی قولنامه‌ای بخصوص در خارج از محدوده شهر دوگنبدان قبل از مراجعه به شهرداری و کسب اطلاعات مطمئن جداً خودداری کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول